Imorgon=skola

Tjohej!

Hoppas ni haft en härlig dag, för det har jag haft.
Idag har jag och min kompis Julia, träffats.
Vi var bl a på cafe i vårat centrum, det var jätte kul!
När vi kom in dit var det typ proppfullt, så jag och Julia började leta platser......
och vi hittade en plats,haha! XD

Sen gick vi hem till mig, och sjöng lite olika låtar!
Det var Jätte Kul!

Efter det gick mamma och jag ut på promenad, det var skönt att få luft!

Imorgon börjar skolan igen, men det blir bara en dag sen har vi studiedag.
Lite mjukstart!

Läste om Laila Bagges bröllop med Nicklas, det verkade jättehäftigt. Hon hade cool klänning.
Dom hade repat in ett dansnummer till brudvalsen med hjälp av Tony Irving...

I kväll är det "Blåsningen" igen, får se vad som händer.

Jag sitter och lyssnar på knattekanalen, Ulriks spelas nu.
Kul att få lyssna på alla låtar, på radio XD


Här är vi på skivsignering i Södertälje, det var dagen efter att Ulrik vann MGP!

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite schlager.

Vi hörs imorgon XD

Bye bye
Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Märta

Hej!!

Det var rolig teater vi gjorde!

Eller hur??

Syns på onsdag!!

/ Märta!!=)

2010-03-08 @ 15:32:45
URL: http://banis.blogg.se/
Postat av: anja

var det kul att träffa ulrik :) skulle också vilja det :) och dig så klart

2010-03-24 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0