Hejsan!

Hej hej!

Idag har Jag och Ellinor träffats(=
Vi hade JÄTTE KUL!
Först har vi spelat Sims 3, det var kul!

Har ni Sims 3, i sånna fall tycker ni det är kul?

Sen blev vi hungriga och  fixade hemma gjorda pannkakor, mm GOTT!
Det var första gången i mitt liv, och jag blev faktiskt nöjd :P

Bilder:
(Bilderna är INTE seriösa:P )




Första pannkakan blev not good :P


Så här blev resultatet(=
GOTT!!!

När vi gick hem till mig bakade vi kokosbollar!
Så här blev dom:

Dom här blev socker på! Gott



Har haft en liten schlagerstund, tjo hej! Har sjungit låten som jag ska uppträda med i Globen City!
Skriver senare vilken dag, tid(= Om ni vill komma och kolla.......

Vad gör Ni?
( KOMMENTERA )
:P :P :P

Mamma bakade bullar, så jag passade på att baka några:P


Mammas(=


Mina!

Som ni ser bakade mamma mer än mig.
Men mina blev snyggare:P

Nu måste jag gå och äta hemma lagad pizza som mamma har fixat(=
Kanske blev lite mycket mat idag men det blir det inte imorgon!

Bloggar mer imorgon(=

Kram kram Felicia <3





Kommentarer
Postat av: Gabbis<3

Hej, jag har the sims 3 och jag tycker att det är kul men det är roligare att blogga!:)

Gabbi

2010-03-02 @ 19:44:02
URL: http://hejgabbis.blogg.se/
Postat av: elli

vi blev jätte snygga! eh, eh

2010-03-03 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0