Hejan!

Hejsan!

Efter vi varit på Ica kvantum i Kungens Kurva.
Åkte vi till Heron City, och kollade på radio till köket.
Mamma och pappa hittade ju ingen, haha!

Men efter det var det lunchdags typ, så vi åt mat på Mcdonalds Gott!
Pappa och Oscar köpte mat på Taih resturang :P

När vi kom hem gick jag, pappa och Oscar promenad på isen.

Nu sitter jag och chttar på msn, med en på dansen kul!

Fråga mer till frågestunden, den pågår ju fortfarande!

Nu är det mysfredag med Léts dance!

Bye bye :P

Felicia <3


Ps: Kul att jag får massa frågor, fortsätt så (= Ds




Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du Justin Bieber, om du vet vem han nu e :PP ?

2010-03-05 @ 22:34:20
Postat av: Anonym

vad går du på för dans??

2010-03-18 @ 17:35:59
Postat av: sara

Hej!! kollar du på halv 8 hos mig??? besök gärna mitt blogg och gå inte där i från utan att kommentera :D kramar Sara

2010-03-24 @ 19:52:24
URL: http://saraminisotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0