Hej hej!

Tjobree!

 

Nu har jag precis kommit in från promenaden med hundarna, sen efter det fortsatte jag, pappa och Oscar med snökojan ute på tomten(=

Nu har jag kommit in och sitter och lyssnar på Melodifestivalskivan, den är jättebra!
Har ni köpt Melodifestivalskivan?

Nu tänkte jag svara på frågorna i del 2.

                      Del 2

1.Hur många klockor har du?              
 Svar: Jag har 5 jet-set klockor.

2.Fick Du behålla kläderna från Lilla melodifestivalen eller tar SVT tillbaka dom?
Svar: Dagen efter hade vi avslutningslunch med alla föräldrar och alla som jobbade på SVT och så klart alla artister.Då fick vi köpa kläderna av SVT.

3.Var det kul på Lilla melodifestivalen?                                                                            
Svar: Ja vi hade jätte kul tillsammans!

4.Håller du kontakt med någon från Lilla melodifestivalen?
Svar: Ja,jag håller mest kontakt med Rebecca,Jonna,Amanda,Love och Filip

5.Är bilden från inlägget " Veckans slut" från mitt landställe?
Svar: Nej, den är från mitt landställe.

6.Varför lägger du ut så många bilder när du sjunger och från Lilla melodifestivalen?
Svar: Den här bloggen handlar om mitt liv och det som jag tycker är kul i Livet.
Jag gillar att sjunga och dansa, därför lägger jag ut bl a dom bilderna.

7.Har du varit på Bosön?
Svar:Yes, det har jag, vi spelade in Lilla melodifestivalen lägret där ( Artisterna )

8.Tycker du själv du är populär?
Svar: Jag tycker inte att jag är mer populär än någon annan.

                           SLUT!!!

         
Felicia - Disco Freak
                  Tema-dagen.
Temat idag var SHOPPING.
Rätt gissat för jag shoppade kläder(=
Jag och familjen var i Kista galleria.
Vi åt en god lunch där, jag tog pizza!
Sedan fortsatte vi shoppa.
Jag och mamma gick tillsammans och killarna gick för sig :P
Vi hade jättekul!
Kul att gå runt i lugn och ro(=

Här kommer bilder:





Var i en cool butik. I omklädningsrummen var det roliga speglar ( konstiga )
Kommer bara inte ihåg vad den hette :P


Oscar verkar vilja ha nånting gott(=

   
Favo converse          Jag hitta lite allt        Örhängen
                                     möjligt



BRA SKIVA!!!

Vad har ni hittat på idag?

Bloggar mer imorgon ( FREDAG! )

Stoora kramar Felicia <3






 


Kommentarer
Postat av: Hej

Butiken heter MONKI.

2010-03-09 @ 18:25:42
Postat av: elli

jag har också rix fm skivan, den är bäst!!♥

2010-03-20 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0