Här kommer svar på frågor!

Hej, hoppas allt är bra med Er!!!

Jag tänkte svara på några frågor nu jag delar upp i del 1,2 och 3!

                   Del1

1.Vad var roligast i Lilla melodifestivalen?
Svar: Att få hänga med alla och ha kul.Det var också roligt att få repetera på scen och så.

2.Vilket datum fyller du år?
Svar:Jag fyller 11 år den 24 September.

3.Blev du smnkad innan du skulle upp på scen i Lilla melodifestivalen?
Svar:Ja, det kändes jätte lyxit att få ha en egen sminkös, det var inte alla som fick det.
Jag hade tur, hon fixade håret, måla naglar, allt :P

4.Vad heter du på msn?
Svar: Jag ska ordna en fan-msn.

5.Var bor du?
Svar: Jag bor i Rönninge.

              SLUT!!!
Mer svar kommer ikväll.

Igår bestämmde jag mig för att ha tema dagar.
Så igår var det matdag och idag blir det......
Det får ni se senare idag :P

Just nu sitter jag och chattar på msn(=

Vad gör Ni?
Hoppas ni hade en skön dag igår!
För det hade jag(=

Ikväll kommer del 2.

Ni kan fortsätta och fråga frågor.
Så fråga fråga!

Igår gick mina skor sönder ( dragkedjan )
Nu ska vi sticka till skräddaren!!

Vad ska ni göra idag?
(KOMMENTERA )

Nu måste jag gå :P

Bloggar senare idag!

Kramar Felicia <3




Kram på Er <3




Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg! Vet du.. jag röstade på dej på Melodifestivalen.Gå in på min blogg om du vill

2011-10-02 @ 16:47:37
URL: http://pinkcookes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0