Fredag!

Tjena mors!

Nu sitter jag och chattar på msn, med några komisar(=
Kul!

Jag undrar om ni "Tycker min blogg är bra, eller ska jag förändra på nånting? "
( Kommentera )
Tycker ni att jag skriver om intressanta saker?
Jag vill veta!

Här kommer del 3 av frågorna, det blir nog fler än 3 delar :P

                                Del 3

1.Vilken är din favorit färg?
Svar: Min favorit fär är ROSA!

2.Vad heter du i mellan namn?
Svar: Jag heter Felicia Ellinor Lena Vårnäs.

3.Vilken teater gick/går du på?
Svar: Jag gick på vanlig teater.

4.Hur gamla är dina hundar?
Svar: Min älsta hund Ida fyller 6 år i April.Molly som är yngst är 1 år gammal.

5.Spelar du något instrument?
Jag spelade gittar, men nu spelar jag bara piano.

Bloggar mer när jag kommer hem.

Kramar Felicia <3


Här är Molly när hon var valp (=




Kommentarer
Postat av: Issa

Ja skriv mera om att du är känd och din kompis maja

2010-03-13 @ 19:27:49
URL: http://hskbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0