Earth Hour!!!

Hej!!!

Har haft stor städning i mitt rum.
Nu är det mycket snyggare XD




Pappa satte in deras gammla dvd i mitt rum, men den bara hackar.
Så himmla dåligt.



Den ser ut ugnefär så här!

Sitter just nu och lyssnar på " Schlager skivan"
Med alla svenska bästa schlager låtarna genom tiderna!

Imorgon ska jag å sjunga hos min sång coach!
Det var länge sedan jag var och sjöng hos henne (=
Hon é bäst!

Ikväll är det "Earth Hour"
Kommer Ni att släcka Erat hem???
Det kommer i alla fall jag göra.
Jag är typ Tvungen XD

Så ikväll på tv är det "Körslaget"
Ska i alla fall ha på tv!!!
Jag hejar på "Linda Sundblad och Marie Picasso!!!


Marie Picaso!


Linda Sundblad!

Dom gjorde bra ifrån sig förra gången!!

Idag på dagen, var jag i Tumba Centrum.
Shoppade lite skärp, kläder, löshår m.m.
Det var Jätte Kul!!!
Hitta lite här & där...

Ja,  ska ta å lyssna vidare på schlager och chatta.
Vad gör Ni?

Bloggar kanske mer ikväll!!

Kram Felicia <3


Jag och Rebecca på kareoke kvällen!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!!! Felica( vet inte riktigt hur man stavar ditt namn). Gillar du INTE att städa. Jag HATAR att STÄDA!!!.Och snygga bilder på Marie Picaso och Lida Sundblad.PS: Var de kul på karoke kvällen?

2010-03-28 @ 20:50:56
Postat av: Sandra A

hejsan jag gillar också kör slaggen.Jag känner minja som känner rebecca som känner dig (går i samma klass som minja):D:D:D//Sandra A

2010-04-02 @ 14:03:05
Postat av: Ebba

Hej !!! <333 jag bor i åby och jag älska dig Felicia och Rebecca ni är bäst ni sjunger bäst jag är ert bästa fans! =D.. Felicia det var synd att ni inte kom vidare på sing sing du sjung bäst håll om mig!!! <3333 I love you!:)

2010-10-12 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0