Dans!!!

Tjoo!

Tänkte att jag hinner med ett inlägg innan dansen idag.
Idag är det streét med Tomas, han är grym!
Efter det är det sång med Anna, hon är BÄST!!!

Ja, idag i skolan blev man klar med verktygslådan, ska bara måla den nästa gång (=
Har inte hänt så mycket mer XD
Fick nya matteboken, nu är det bara att räkna, räkna räkna vidare...



Sitter juyst nu och lyssnar på en låt från "Glee" den är Jätte bra.
http://www.youtube.com/watch?v=D4-8_Z1E2hw
Tryck på länken(=
Låten heter Don´t stop beliven.

Såg att jag hade fått en kommentar från en som heter Evelina.
Är det du från discot i Råsunda skola?
Kommentera(=
Skulle vara kul att veta.
Hörde i helgen att vi  i lilla melogänget ska uppträda på ett disco snart igen, låter kul!

Nu ska jag åka iväg.

Bloggar mer ikväll om jag hinner XD

Kramar Felicia


Här är en bild från Julshowen, på Årsta teater.
Det var Jätte Kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0