Dagens tema är........

........ smink!

Tjo tjo!

Dagens tema är smink!

Jag fick för mig och ha lite roligt med sminket idag :P

Kanske inte vart världens snyggaste, men man måste ju ha lite kul ibland!

Här kommer lite bilder:










Snyggt det blev va, eller kanske inte?

Svaren på del 2 kommer imorgon :P

Imorgon ska jag på casting(=
Önska mig lycka till!

Efter det ska jag och familjen till Kista och shoppa.

Gissa då var det blir för tema imorgon?
Jag skriver imorgon vilka som gissade rätt(=

Nu måste jag gå och äta mammas goda köttfärspaj(=

Bye bye :P :P :P
See you

Kram Felicia <3




Kommentarer
Postat av: aimee

imorgons tema e nog kläder xdd hahah inget fel att gissa ju ^^

2010-03-03 @ 20:03:52
Postat av: MAJA

SKYST BLOGG :D

2010-03-04 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0