Röstningen är avslutad!!!

Hej hej!!!!

Hur mår Ni???? Jag mår Super bra ;)

"Nu är Röstningen avslutad :D"
Vinnaren är......
Deltagare nummer 2!!!!
GRATTIS!!!!



När slutar Ni skolan?, jag slutar på Onsdag!
SOMMARLOV!!!!!!
Nedräkningen har börjat!!!!

Idag åkte jag hem från mitt landställe!!!
Vi var och åt årets första glass på pumpen, GOTT!!!!


Imorgon ska vi ha prov i skolan ( dom flesta)
Det är geografi prov!


Vi ska kunna nästan alla dessa städer, olika öar, sund, kanaler och så :D

Tycker Ni Geografi är skoj?, jag tycker det är ok :)

Bloggar mer imorgon.
Då kommer en tävling, där jag kan länka eran blogg!!!!

Kram Felicia <3


Gammal bild när jag sjunger, faktiskt min första talang-tävling.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att Geografi är jättekul!

2010-06-06 @ 21:24:59
URL: http://diamantdagboken.blogg.se/
Postat av: Evelina

hej vet du vilka tävlingar man kan söka till jag vill bli känd som du kramisar evelina

2010-06-07 @ 18:01:02
URL: http://evelinahappy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HEJSAN! jag vet att jag tjatar JÄTTE mkt , men vill värkligen veta. kan du säga ngn sångtävling som man kan söka eller anmäla sig till nu ? skulle bli jäätta GLAD och tacksam om du svarade, jag vet att du inte kan svara på alla frågor.Men jag BER dig i HELA mitt hjärta kan du säga ngt som man kan vara med eller anmäla sig till nu ? skulle bli jätte uppskattad Om du svarar hejdå ! hoppas du haft en jätte bra dag!;D /Mimmi

2010-06-07 @ 18:55:03
URL: http://miuus.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag tycker samma sak som mimmi

2010-06-08 @ 19:47:51
Postat av: anaonym

kan du lägga till ett till jag vill läsa

2010-06-10 @ 15:35:51
Postat av: lipgloss

om du gillar skvaller kolla in på lipgloss bloggen.

2010-06-14 @ 15:39:13
URL: http://lipgloosss.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Felicia!

Hur många läsare har du varje dag?

2010-06-17 @ 10:31:09
Postat av: Evelina

Kan inte du lägga in ett nytt inlägg det var flera månader sen :(

2010-06-19 @ 20:25:29
Postat av: Julia

Felicia sååå söt du var hur gammal var du?

2010-07-14 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0