Lite foton från Grekland!!!!!

Här kommer bilder från Grekland :D


Jag som väntar på att stiga på flyget!!!


Jag påväg till resturang Gabbianos!


Brorsan som staylar iför kameran :P


Jag som laddar  inför uppträdandet på hotellet :D


Jag påväg hem till lägenheten, med staden i bakrunden!!!


Jag i poolen!!!!
Det var Jätte Kul, det var olika tävlingar och så.
Sista dagen gjorde alla bomben tillsammans, SPLASH!!!!!


Jag som äter buffe!!


Nu väntar jag på att bussen ska komma och köra oss till flyget :(
Ville inte åka hem.........


Oscar kramade Giraffen Lollo!!!!

Jag och Oscar påväg upp på planet, Hemresan!

Ja, det var lite bilder :D

Bloggar senare idag!!!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: besma

söt din brorsa är !! <33

2010-06-22 @ 20:34:34
Postat av: Lisa

De ser häligt ut.Ps:Snygga blider!!!!!!!

2010-06-25 @ 19:57:14
URL: http://diamantdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0