Hej igen!!!!!

Hej Bloggen!!!!

Hur mås det med Er? Jag mår toppen :P

Glömde skriva att jag åkte till Grekland förra torsdagen, så har inte hunnit att blogga.......
Ja,det var super kul, jag åkte till Kreta!
När man steg av planet var det som att gå igen en varm vägg :D
SÅ SKÖÖÖÖNT!!!!!!
2 h buss resa, men så härligt att komma fram, bodde precis vid havet/stranden!
Utsikt från Balkongen:


Kanske inte bästa kortet, men så Himlans fin utsikt!!!!!

Ja, jag har hunnit med allt möjligt, platsen jag bodde på hette Macriaglos!!!
Jag hann t.e.x med att gå på resturang, resturangen hette Gabbianos GOD MAT!!!!
Mums.......
Spela mini golf, bada i poolerna, nästan varje morgon hade dom aktiviter i poolerna tävlingar och så :P

Jag handlade kläder i jätte bra butik, handlade en present åt min kompis Emma, så om du läser detta Emma, ring!!!!!
Hehe :D
Just det, det var så himlans bra shower på kvällarna allt från abba-disco-allt möjligt sjukt bra!!!!!
En kväll sjöng jag med en tjej på hotellet.

Vi sjöng: Cara mia!
Av: Måns Zelmerlöv!
På scen: Felicia och Stina :D


Först sjöng jag!


Sen sjöng båda :)

Ja, just nu har jag precis ätit frukost och ska fixa mig för dagen!!!

Vad ska du göra idag????

Bloggar mer idag!!!

Då kommer en foto bomb från både Grekland och Skåne :D

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag vill också åka ditt

2010-06-21 @ 17:39:38
Postat av: julia

Jag har också varit på Kreta!

Visst är det fint där?

2010-06-28 @ 11:14:55
Postat av: Julia

Åkte till turkiet Ass fint där!

2010-07-14 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0