Tjooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Tjena alla super läsare!!!!

Vad har Ni hittat på idag????

Själv har jag tagit det lungt!!!!
Är på landet, sitter på balkongen och bara njuter av att vara här :)

Idag har jag varit på stranden och solat, badat, allt möjligt!!!!
Ätit glass "TIP TOPP" så gott :D

Nån som håller med????   :P






Såhär ser min strand ut, Ne jag bara skoja ;)

Skulle vara härligt om det såg ut såhär i Sverige.
Men jag bor precis vid havet, så om jag blir badsugen är det bara att.....
TA PÅ SIG BIKINI OCH SPRINGA NER I VATTNET!!!!!

Imorgon fyller min brorsa år, ska bli kul!!!!
Jaaja, kanske lite tråkigt för han ska få en sak som jag så gärna VILL HAAAAAAA!!!!!!
Men jag tänker inte säga vad, det får Ni veta imorgon ;)

Här kommer lite bilder på mig när jag är på balkongen :D


Jag ♥


Havet i bakrunden ;)


Jag!!!

Bloggar mer ikväll!!!!!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

snygga bilder

2010-07-15 @ 08:19:20
Postat av: Anonym

snälla skriv mer

2010-07-18 @ 14:45:30
Postat av: Emilija

hej felicia emilija från base 23 cool blogg

2010-08-17 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0