Sommar och Sol!!!!!!

Hejsan alla goa läsare!!!!

Hur mår Ni mitt i Sommarvädret????? Jag mår Super!!!!

Ja, som jag säger har sommarlovet bara börjat.
Men hela Juni har redan gått :(

Har inte bloggat på länge, men nu ska jag försöka uppdatera varje dag :D
Så blir det mer att läsa!!!

Är just nu på landstället, igår var jag på stranden hela dan!!!

Men idag ska jag bada från både bryggan och stranden!!!
Om det är sol förstås, annars är det kallt :D


Just nu sitter jag och är inne på msn och chattar.
Har precis ätit frukost!!!!!
Gott!!!

I lördags hade min lille bror barn-kalas, ganska kul!!!
Då hade dom skattjakt och jag skulle vara en häxa som hade skatten.

Jag hette Häxan Snorkråka Hehe......


Vad gör man inte för brorsan.......

Bloggar mer innan du vet ordet av det :D

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: evelina

vad snäll du var ått din brosa

2010-07-06 @ 07:33:37
Postat av: Lisa

Skulle inte du länka bloggar i Torsdag?

2010-07-06 @ 14:06:11
URL: http://diamantdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0