Tisdag 26/1-2010

Tja(=

Idag när jag kom hem från skolan gjorde jag matte, matte och åter matte(=
Kände att jag ville bli färdig för veckan.

Bilden är från lilla melo turnén när vi var i Nyköping.
Ser fram emot att träffa nästan hela Stockholms gänget snart.
Vi ska spela på ett disco(=

Jag tycker det är kul när ni skriver kommentarer fortsätt så!

Såg trailer att jag ska vara med i blåsningen nu på Söndag.
Det var så kul att se Anna Skippers min.....
Nu på Söndag: På Tv3 kl.20.00 ni måste bara se(=

Imorgon är det dags för teater igen kul kul...
Kanske hinner klämma in en sång lektion med min sång coach som är bäst!!!

Nu ska jag kolla på mästarnas mästare(=

Massor av kramar Felicia

Ps: Se upp för snö ovädret imorgon)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej!

Såklart att jag ska kolla på blåsningen=)

Syns i skolan!

Kram Filippa=)

2010-01-27 @ 18:26:55
Postat av: julia.a

hej

jag ska kolla på blosningen när du är med vad rolit men läg gjärna in min msn

2010-01-27 @ 19:00:01
URL: http://jstarle.blogg.set
Postat av: emma roos

hej felicia. fin blogg men gör gärna en header som jag har gå in på www.nissenemma.blogg.se och se eller www.yohhannas.blogg.se eller www.tessies.webblogg.se

2010-01-27 @ 19:53:07
Postat av: emma roos

skriv något inlägg da du har haft det här i flera dagar det är meningen att man ska skriva flera inlägg på en dag!!

2010-01-30 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0