Sorry!

Tjaba tjeéna(=

Har precis slagit upp ögonen.

Förlåt att jag inte har hunnit skriva på några dagar ( har haft fullt upp)
Veckorna består av: mycket sång och dans(=
Det blir sena kvällar, men det är värt det (absolut)

Igår träffade jag min kompis Vendela vi åkte snowracer sen träffade en annan kompis så vi gick hem till henne och spelade guitar hero.
På kvällen kollade jag på Robinson "Finalen" jag tyckte Hans var en värdig vinnare.
Vad tycker Ni?

Ska snart äta frukost(=
Bloggar mer i efter middag

Kramar Felicia<3


Ps: Här sjunger jag med Helges på Tumba scen Ds


Kommentarer
Postat av: Lovisa

JÄTTE BRA BLOGG!<33

2010-01-31 @ 18:42:19
URL: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0