Här é jag

Hej alla läsare!  Här är en bild när jag var med i Lilla melo(=  Ska så småning om ladda upp en video när jag sjunger.  Kanske något från våran skivsingneringsturné.  Vi hade jätte roligt när vi var tillsammans(=  Nu ska jag fira min namnsdag(grattis till alla som heter Felicia)  Stora kramar Felicia!Hej hej alla läsare.
Nu har jag precis kommit hem från skolan(=
Det här é en bild på mig från lilla melo,det var urkul och vara med(=
Jag ska så småning ladda upp en video när jag sjunger, kanske från våran skivsingnering när jag sjunger!
Nu ska jag iväg och fira min namnsdag (Grattis alla som heter Felicia)
Bloggar mer imorgon.
Stora kramar Felicia 

Kommentarer
Postat av: Gabbi 5a

Hej Felicia och GRATTIS på namsdagen!!!!!:)



Gabbi 5a:)

2010-01-15 @ 17:01:06
Postat av: alicia

grattis<3

2010-01-23 @ 18:20:51
Postat av: Felicia

Glr din låt :D Men asså när var du med? 2009 / 2010 ? Nää inte 10 xD Då vann Ulrik med en vanlig dag men asså jag skulle vela vara med i lilla melodifestivalen! Men jag heter ju också Felicia men asså känner du dom som dansar? Men känner du även dom som spelar? Ger ej ut MIN blogg men asså svara gärna på mina frågar fast du svarar lixom på dom i din blogg :D



Kram Felicia<3

2011-01-25 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0