Halloj(=

Tjena mors(=

Idag Lördag har jag haft en riktig slappardag(=

Den här veckan har det varit fullt upp, så det var skönt att ta det lite easy....

Det var riktigt kul att köra igång med dansen på den nya skolan,

nästan hela min gamla grupp var med och några nya, som var jättetrevliga(=.

Idag har jag äntligen laddat upp videoklippen från när jag uppträdde med lilla melo på skivsigneringsturnén. Kanske kan lägga ut något klipp imorgon söndag.

Måste fortsätta titta på låtval till nästa talangtävling!

Snart nalkas det tacos i köket ( gootttttt)

Ha det gött(=

Massor av lördagskramar Felicia!


Kitty är en jätte cool och trevlig tjej(=


Kommentarer
Postat av: Madde

2010-01-24 @ 10:16:38
Postat av: Filippa och Märta

Coolt att du har träffat Kitty=)

kram

2010-01-24 @ 12:25:04
Postat av: emma

kitty cool.Felicia skit cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

2010-02-02 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0