Blåsningen!

Tjeéna mors!

På dan har jag varit i Kungens Kurva och handlat lite kläder,väska och en massa coola grejor(=
Först gick jag mamma pappa och min lillebror Oscar in på Stadium och kollade på gympa kläder åt Oscar sen köpte han en pulka(=
Sen gick jag och mamma till H&M och Lindex och handlade kläder.
Sen kollade vi på Hemtex rea men vi hittade inget.

På Lindex köpte jag neon färgade saker t.e.x örhängen väska m.m.
Snygga saker( verkligen) (= (= (=

Sen åkte jag pappa och Oscar till en pulka-backe och åkte snowracer det var askul!

Nu börjar "Blåsningen" snart det ska bli jätte kul!
Idag blåser jag Anna Skipper(=
Ni måste bara kolla.

Just nu sitter jag och chattar på msn.
Imorgon blir det skola igen ( ganska kul)
Sen blir det sång och dans ( askul)

Nu ska jag snart äta middag(=
Om jag hinner bloggar jag mer imorgon(=

Massor av kramar Felicia



Ps: Kände för att sätta in en sommar bild längtar efter solen och varma sommar kvällar...
Här är jag påväg till en restaurang och ska äta middag i Skansundet nära mitt landställe Ds


Här é min lille bror


Kommentarer
Postat av: Filippa EZ

Hej!!

Det var en jätte snygg väska du hade=)

Blåsningen var jätte kul!!

Vi syns i skolan i morgon=)=)

Kram Filippa EZ

2010-02-01 @ 17:09:56
Postat av: hampus R

BlÅsNiNgEn var inge kul!!! ses i skolan

2010-02-01 @ 17:33:33
Postat av: eLLi

Snygga bilder fille!!♥

2010-02-02 @ 16:52:39
Postat av: eLLi

Hampus vad taskig du var !!!!!

2010-02-02 @ 16:53:40
Postat av: emma

shyst Hampus väldigt SHYSt!!!!!



ps:syns i skolan



kramisar Emma

2010-02-02 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0