Veckans slut(=

Tjoo alla läsare!

Igår var det Melodifestivalen och Salem al fakir gick vidare , han hade en super bra låt!

Ola gick också vidare hans låt var också bra.

Vad tycker ni?

Idag har jag varit ute och gått med min pappa , lillebror och min två hundar Ida och Molly(=
Det var canonfint väder, solen värmde,  skönt att få frisk luft.

Sen åkte hela familjen till Skärholmen och shoppade.

Jag shoppade ett par coola rosa klackskor munkjacka och tröjor(=
Snygga var tröjorna(=

Vad har ni gjort i helgen?
Hoppas ni haft det sköönt(=

Nu har jag precis kommit hem genom dörren vi hann även med en tvätt på bilen, lillebror tyckte det var skitkul, billigt nöje......

Idag fick jag mer info om uppträdandet vi ska göra på ett disco, fick även se hur reklamplanchen såg ut, det blir kanonkul, hörde att Mathilda också kommer yippie!!

Jag sitter nu vi datan och chattar på msn , kul kul!

Ska nog kolla lite på tv nu.
Ikväll blir det "Blåsningen igen(=

Snart blir det grill smarrigt!!
Bloggar nog mer imorgon.

Kram kram Felicia<3



Kommentarer
Postat av: joakim och lukas

bra att du skriver mycket.låtarna tyckte vi var bra

2010-02-08 @ 16:56:46
Postat av: emma.Z

hej Emma här!



hej jag undrar om bilden är från mitt landställe kramisar Emma

2010-02-08 @ 17:31:53
Postat av: Maja

Hej Felicia!

Varför lägger du till så många bildr på när du sjunger och på lilla melodifestivalen?

Och föresten har du varit på Bosön?

Bara undrade för jag har varit där.

Kramar Maja!

2010-02-09 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0