Tjoo(=

Tjeéna mors!

Idag ( måndag ) det inte varit en vanlig måndag , jo för att .........
Nä jag bara skoja(=

Idag har det varit en bra dag , på alla plan jag har haft sång och dans(=

( Förresten jag har fått så många roliga kommentarer TACKAR SÅ MYCKET!!!

Sen var det skola igen slöjd kul , matte skitkul!! , engelska ( boring)
Man fixar och donar i träslöjden puh.......
Ska börja såga ut mina sidor sen blir det pelarborren ( typ)
Till slut ska jag väl få ihop en verktygslåda (=

På streéten idag började vi på en ny dans kul , kul(=
Efter det blev det sång...........
Det var också kul.

Ser fram emot och gå och kolla på "Grease"

Måste gå och lägga mig nu.......
Bloggar mer imorgon(=

Kram kram Felicia<3




Kommentarer
Postat av: joakim

kolt

2010-02-09 @ 17:09:54
Postat av: joakim

ta bort henne till vänster

2010-02-09 @ 17:17:00
Postat av: Felicia 5a

jag såg smygpremiären på musikalen grease och den var jätte bra:D

2010-02-09 @ 18:51:12
Postat av: Elin 5a

jag såg den med henne:Dden var jätte bra:D

Vad tyckte du om den?:D

2010-02-13 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0