Tjobree!

Tjena mors!

 

Förlåt att jag inte hunnit blogga på ett tag , har typ inte hunnit eller orkat(=

Det har hänt en massa saker , jag har haft gäster, träffat kompisar och dansat!

Jag har t.o.m fått sportlov! Yes äntligen!

Igår träffade  jag  min kompis Vendela vi hade jätte roligt!
Vi chatta på msn var inne på youtube och lyssna på låtar , vi hade jätte kul!
Vi var ute och lekte i snön mina vantar blev helt blöta:P
Haha :P

Sen hade vi gäster kul!
Daniella min granne har hjälp mig med min header, jag blev så glad!
 Den är inte riktig klar än(=

Idag ska jag nog gå på promenad med hela familjen, resten av dagen blir nog lugn och skön(=

Vad ska Ni göra idag?
Kommentera gärna.

Jag vill ha mer kommentarer det är det som är roligt när man har lagt ner tid på ett inlägg(=

Nu är det fråge stund på bloggen jag vill ha jätte många frågor så skriv allt mellan himmel och jord.

Igår var det Melodifestivalen också .
Jag tyckte Pernilla Walhgren var bäst.

Vem tyckte Ni var bäst?

Nu ska jag nog fixa mig för dagen(=

Bloggar mer under dagen!

Bamse kraamar Felicia :P







Kommentarer
Postat av: Amanda, från lilla melo!

Hej Felicia! :D

Fin blogg du har! ;)<33

Kolla gärna in min: www.amandaalwall.blogg.se , lite då och då om du vill det! :D<33

¨

Hoppas allt är bra med dig!



Vi hörs, kraaamar från Amanda<33

2010-02-28 @ 10:43:29
URL: http://amandaalwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0