Tjeéna!

Halloj!

Sitter jut Nu och lyssnar på Melodifestival 2010!

Hade glömt bort Olas låt Unstoppable det bara växer och växer ju mer man lyssnar, toppen låt.

Men Erik Saades låt "Manboy" är inte helt fel heller ( den ÄGER! )

Vem tycker Ni är bäst.

Jag tycker att Pernilla Wahlgren och Alcazar ska gå till Globen från andra chansen.

Stakars Pernilla som inte får gå på hennes brors och Bagges bröllop.

Hon var orolig att ingen av hennes familj och släkt skulle kunna rösta på henne(=

När dom är på bröllop......

På eftermiddagen kollade jag, pappa och Oscar på " Natt på museét 2" och åt chokladpudding.
Gooooottt!
Filmen var jätte bra!

Vad gör Ni?

Imorgon är det dags att klippa håret igen(=
Det ska bli skönt.
Jag behöver verkligen det!

Lägger in bilder på hur det blev imorgon(=


Vad ska Ni göra på sportlovet?

Jag ska nog bara ta det lugnt och träffa kompisar, gå på bio, ta en shopping dag m.m.


Skriver kanske mer ikväll :P

Kramar Felicia



Synd att Matilda inte kunde komma, till discot vi sjöng på.



Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag tycker Alcazar var dåliga(=

2010-03-01 @ 14:34:34
URL: http://minifilippa.blogg.se/
Postat av: maja

vilket disco sjöng ni på?????

2010-03-05 @ 10:57:37
URL: http://ennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0