Tisdag........

Hallå!


Hur mår ni? Jag mår toppen!
Den här dagen har varit helt ok.
Jag var kvar på fritis och spelade wii med Hampus Lukas och Joakim vi hade jätte kul!
Efter ett tag var det dags att gå hem , min kompis Emma och hennes syrra Fanny skulle också gå hem så vi gick och pratade tillsammans(=
Nu har jag precis kommit in genom dörren och sitter och kollar på Tv4 ( förkväll)
Kollar hur läget är på msn också och sitter tar det lungt(=

Har fått klipptid hos min frissa , skönt att få klippa sin lugg , den är så himmla lång.

Vad gör ni?

 

På lördag börjar "Melodifestivalen" ska  bli kul och höra alla låtarna(=
Vad tycker ni?

Måste hinna med att se "Prinsessan och Grodan" på fredag , En kompis från lilla melo ska spela rösten till lilla Chalotte(=

Nu ska jag fortsätta chatta på msn.
Om jag hinner bloggar jag mer ikväll(=

Kramar Felicia



Ps: Bilden är från i sommras när jag var ute och åkte var lilla motor båt ( härligt)


Kommentarer
Postat av: hampus R

jag tycker också det ska bli kul med melodifestivalen

2010-02-02 @ 19:53:44
Postat av: hampus R

jag och lukas vann över felicia och joakim

2010-02-02 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0