Snart börjar Melodifestivalen 2010

Tjeéna alla lördagsmysare!


Nu har jag precis kommit hem från Heron city i Kungens Kurva(=

Jag och min kompis Paulina hade det jätte kul vi åt China mat och sen kollade vi på Prinsessan och Grodan(=

Filmen var bra tycker jag!

Har ni sett den filmen vad tyckte ni om den?

När jag kom hem , lyssnade jag på "Melodifestivallåtarna på svt:s hemsida.

Mina två favoriter just när jag lyssnade var Salem al fakir och en annan kille som sjöng en låt som hette "Singel". Jag tror att Jessica Andersson går till "andra chansen"

Gå in och lyssna på låtarna ni med(=

Ikväll börjar melodifestivalen det var därför jag pratade om låtarna(=

Jag var med i samma grej fast "Lilla melodifestivalen" ....

Fast det var 2009 och nu är det 2010 ( hihi)

Nu sitter jag och spelar på datan.

Ska väl ta och kolla lite på tv nu ( tror jag)

Vad gör ni?

Bloggar nog senare ikväll(=

Kramar Felicia<3


Ps:Här är jag på Lilla melo lägret på Bosön Ds

Fortsätt kommentera mina inlägg(=


Kommentarer
Postat av: dogge

gött gött

2010-02-07 @ 10:53:36
Postat av: Filippa EZ och Maja

Varför legger du in så mycket bilder på när du sjunger?

MVH

2010-02-07 @ 14:59:35
Postat av: emma roos

HEJ!



Vet du vad en header är.??

det är en sorts design

skaffa en så blir din blogg snyggare och du kanske är med i olika tävlingar och vinner saker för den är så snygg.

så skaffa en header

2010-02-07 @ 15:04:42
URL: http://wwwnissenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0