Onsdag!

Hej hej!

Hur mår ni? Jag mår super(=

Har kommit hem för en stund sen , jag gick hem med min kompis Martin(=

Man fick dra sig fram genom snön.

Fick alla rätt på geografi provet , YES.
Ska snart iväg in till stan , jag ska klippa mig som jag sa igår kväll efter det blir det teater på dansskloan , kul kul(=

Hoppas jag kommer fram i tid genom snökaoset.
Ska kolla om man kan höra på Melodifestivalen låtarna redan på fredag , det skulle vara kul att få en förhands titt(=

Glöm inte frågestunden fråga , fråga , fråga(=
Det kan vara vad som helst.

Vad gör ni för kul?
Fortsätt kommentera mina inlägg , det blir roligare att skriva då!

Sitter just nu och chattar på msn(=

Bloggar ( kanske) mer ikväll kommer hem lite senare.
Nu ska jag åka snart.

Ha det gött!
Kramar Felicia<3



Snöbollskrig(=




Här sjunger jag i en talangtävling på Eckerölinijen<3


Kommentarer
Postat av: eLLi

Snygg slips

2010-02-08 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0