Onsdag 10/2

Heeej!

Hur mås det idag? Med mig är det toppen!

Men inte med min lilla lillebror, som är krasslig.
Han bara hostar och hostar.
Krya på dig(=

Idag har det varit ok i plugget.
Haft lite allt möjligt.

Sitter just nu och chattar på msn(=

Vad gör Ni?
Hoppas ni har det najs(=

Jag såg ett jättekul program på 5:an igår som hette Vinterspelen skitkul!!!
Kommer även ikväll kl.20.00
Där tävlar olika kändisar i vinterlekar(=
Kul tips.

Snart är det dags för teater igen ( sista gången)
Kul att träffa alla igen.

Måste gå nu.

Kram Felicia




Kommentarer
Postat av: joakim

vinterspelen var grymt



2010-02-10 @ 17:34:09
Postat av: julia.a

hej hej

jag kollar på det nu haha:) kram julia.a

2010-02-10 @ 20:27:48
Postat av: glasspaketet

snygg bild men ha lite betre atityd sen på stan!!

Har set dig monga gonger bara så att du vet(=

2010-02-12 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0