Måndag 1/2

Halloj!

Idag har jag haft fullt upp!
Jag har precis kommit hem från dansen idag var det street och sång ( kul!!!)
Idag fortsatte vi med dansen vi började med förra veckan ( coola steg)
På sången sjöng vi "We are golden , Here in haven och Halo.

Nu blir det Frågestund på bloggen fråga bara på , jag svarar på allt mellan himmel och jord(=
Fråga , fråga , fråga .....
Svarar på dom när jag fått in lite frågor(=

Nu ska jag gå och lägga mig(=

Godnatt<3

Massor av kramar Felicia(=



Ps: Bilden är på mig och Malin i "Bobster".
Hon var uppe på mitt hotelrum och gjorde ett program inslag till "Bobster".
Det var kul!!!
Jag fick visa vad jag hade packat och så visade jag alla mina tights somjag hade tagit med mig....
Hon är jätte snäll och trevlig ( snygga kläder har hon alltid ...)
Bloggar mer tomorrow.
Kram kram<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej hej.

Tycker du själv att du är populär?

2010-02-02 @ 16:00:49
URL: http://madeleineozterholm.blogg.se/
Postat av: julia.a

favorit färg melan namn när fyller du år?

2010-02-02 @ 16:13:39
Postat av: Douglas

"tja"är du typ populärast i din skola efter att ha varit med i lila melo.du var jätte bra i blåsningen

/Douglas :) :P =D

2010-02-02 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0