Lördag 13/2-2010

HALLO!

Hur mårs det med er? Jag mår bara gött.

Igår var det "Léts dance kul kul(=
Jag tyckte Marcus skulle åka ut och så blev det(=

Nu har jag precis kommit hem från Skidbackarna Flottsbro(=
Det var jätte KUL!!!
Jag åkte i gröna,blåa och röda backar.
Det gick jätte bra!
Jag åkte med min pappa.
Vi var och köpte varm choklad i en kiosk som fans där(=
Gott mmm(=

Nu har jag precis lyssnat klart på kvällens bidrag i Melodifestivalen.........
Jag tyckte Eric Sade var bäst.
Han ska ha ett vatten nummer på scen.
Så han kommer bli helt blöt.................
Spännande(=

Vad har ni gjort/ska göra idag?
Kul att ni kommenterar mina bilder och inlägg(=

Nu ska jag ta en fika med familjen(=
Måste gå.
Bloggar mer ikväll(=

Kram Felicia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0