God kväll<3

Halloj!

Igår var det Melodifestivalen Erik Saade och Andreas Jonsson gick till Globen , bra låtar(=
Erik nummer var jätte bra!
Canon bra koregrafi(=

Idag fick jag en fin sak av en speciell person , som jag blev glad åt<3
Senare på dagen var jag och min kompis på bio , vi kollade på Vildingarnas land typ.
Den var ganska ok.

Sen när jag kom hem hade mamma lagat god mat(=
Gott!

Jag följde med pappa till coop och shoppade lite , hittade lite onödiga grejor(=
Hihi!
Jag älskar att shoppa , mest kläder förstås(=

Nu sitter jag och kollar på blåsningen.
Roligt.........
Haha.

Glad alla hjärtans dag till er alla<3

Kram kram Felicia <3






Kommentarer
Postat av: Douglas

speciell sak från vem då?

2010-02-16 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0