Det är dags för Lördags mys!

Hej hej!

Idag har jag varit och firat min gammel mormor Doris.

Sen har jag också varit jag i Tumba Centrum och köpt nya jeans och tröjor(=
Jag kom hem för ett tag sen och nu har jag precis ätit mat(=

Nu har jag lyssnat igenom låtarna.
Jag tyckte Alcazar med låten Headlines och gruppen Timotej var bäst.
Darins låt var också ganska bra(=

Sitter just nu och chattar på msn.
Vad gör Ni?

Kul att dom från discot igår är inne på min blogg och kommenterar fortsätt så (=
Det är kul att läsa alla kommentarer!

Nu måste jag förbereda mig inför Melodifestivalen.

Ha det bäst!

Lördags kramar Felicia <3



Autograf skivning.


Ha en bra fortsatt Fredags kväll (=


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej felicia, Får du behålla kläderna du hade på melodifastivalen eller tar dom tillbaka dom?

Kram kram //Liiisa

2010-02-24 @ 20:48:13
URL: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0