Tjeéna!!!

Hej!!!

Hur mår Ni???  Jag mår super bra, fick lite julklappar igår!!!
Vad fick Ni?

Jag fick Iphone fodral, smink, mickstativ, klocka, örhängen och lite mer..........
Vi var hos mormor och morfar och firade jul, det var super mysigt :D
Vi åt god mat och tomten kom!

Jag har haft lite fullt upp på sista tiden och ska försöka ändra på det!!!
Hela veckan har jag varit på Arlanda och uppträtt i Taxfreen och i dom andra terminalerna :D
Det var super kul!
Vi delade ut papper om Taxfreen och om Tomtelandet och showade.

Sista dagen gick jag och handlade på Taxfreen, det blev lite godis och en deo till Pappa!
Gott......

Sen har jag haft Julshower på Junibacken och varit Tomtenisse i Nacka Forum också ;)
På Junibacken uppträdde vi där Pippi-Huset ligger!
Vi buggade och dansade showdans :D

Här kommer lite bilder!


Hela bugg-gänget :D


Jag och Jacob ( Min buggpartner )

Slutpose!!

Jag i Nacka Forum!!



Tjoho!!!

Vi hörs!!!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: ammeee

har du en Iphone

2010-12-26 @ 15:21:18
Postat av: Me

Hur lång är du?

2010-12-27 @ 21:08:11
Postat av: frida

Så söt du är<3

2010-12-28 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0