Skidor!!

Tjabba Tjena!!!

Hur mår Ni?  Jag är på toppen humör :D

Igår på förmiddagen tog jag och pappa en promenad i skogen med hundarna.
Där fanns det jätte bra skidspår!
Så jag tog med mig mina Skidor!

Jag var och köpte nya i Måndags.
Sen bytte jag min ena Adidas tröja och  till en annan adidasjacka som var vinröd-rosa med en gul, orange & blå rand, på armarna.
Jag tycker den var super snygg :D

Just nu har jag dushat och ätit frukost :)
Risgrynsgröt och macka!

Vad ska Ni hitta på idag?

Själv ska jag åka ut till landet!!
Vi ska fira nyår där :)

Vi hörs!!!

Kram Felicia <3


Jag på Julbordet :D

Jag var på Gina Tricot Rean!!
Där köpte jag b la:


En H-Jacka!

&



Ett par H-Byxor!!

Har på mig båda just nu, Jag Älskar Dom!!!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Hejsan!



Ha det så kul på landet.



Det skulle vara kul att hitta på något snart!!



Hoppas vi träffas snart<3<3



Kramisar från Emma<3<3<3<3<3<3<33

2010-12-29 @ 14:05:59
URL: http://emmahappy.blogg.se/
Postat av: Kalle Johanson!

Vilken storlek har du på Gina tricot?

Hur lång är du?

Kan du köpa på Gina tricot?

Jag är lika gammal som dig men kan inte köpa på

Gina, men snart! <3

2010-12-30 @ 20:11:45
Postat av: Samma som övre kommentar! Jag heter Me

2010-12-30 @ 20:12:29
Postat av: Anonym

Du har väl inte glömt bort att din blogg fyller 1 år snart va ????

2011-01-01 @ 21:39:53
Postat av: Lisa

Den som skriv den övre kommentaren heter Lisa

2011-01-01 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0