Hej!!

Hej!!!

Hur mår Ni?

Nu är det bara 2 veckor kvar tills Julafton!!!  :D
Jag har ingen aning om vad jag ska få!! :)

I Fredags avgjordes "Idol 2010" Jay vann!
Jag tyckte Minnah visade vad hon kunde och gjorde 3 Super Bra nummer!!
Minnah skulle Vunnit!!! :D

Vem tycker Ni skulle vunnit????

¨

Har precis kommit hem från ett rep på min Dansskola :D
Vi repade till ett uppträdande i Nacka Forum!!
Kom och kolla imorgon kl. 17.00 i Nacka Forum :)

Vad har Ni gjort idag??

Ska ta och sätta mig vid matbordet, för nu nalkas det mat!! :)

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Stella

Felicia, när ska du göra inlägg? Det var länge sen sist.

2010-12-23 @ 22:59:36
Postat av: Ellen

DU BORDE INTE HA NÅN BLOGG !!!!!

DU BLOGGAR TYP ALDRIG KOMIGEN FELICIA LÄGG NER DIN BLOGG DEN SUGER !!!!!!! JAG HOPPAS ATT DU LÄGGER NER DIN SKIT BLOGG SNART !!!!

2010-12-24 @ 15:37:55
Postat av: Sandra

Håller med dig Ellen. !!!

2010-12-24 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0