Hej Hoppsan!!!!

Hej!

Vilka tycker det är härligt med Vinter ????
Jag tycker allt är bra förutom kylan!!

Igår åkte Olle ut, ja vad ska man säga.......
Jag tyckte i alla fall att en tjej skulle komma till Final och så blev det :D
Olle gjorde också några bra nummer.
Men Jay rockade hela GÖTEBORG!!!!!

Håller Ni med???

Snart kommer min kompis Emma över.
Vi ska nog bara ta det lungt lungt & ta en tur till nån pulkabacke ;)

Igår i skolan på rasten, vi var några stycken :D
Vi skulle täcke hela mig med snö, förutom huvudet!!
Men tjejerna hällde bara på med snö.
Så jag var helt iskall när vi kom in.

Ja, så kan en rast i skolan se ut för Mig :)

Vad har Ni hittat på en så länge denna Lördag????!!!!

Nu kommer Emma strax, måste städa Rummet :d

Kram Felicia <3

 Melodi nr 4: Discofreak Artis t : Felicia Text och musik: Felicia Vårnäs

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejhej älskar din blogg!<3

2010-12-05 @ 11:37:11
Postat av: Lina

Hej felcia!! Jag tycker du är mycket bättre än vad du var förr du tänker dig för innan du skriver nåt jag är tillbaka som din fan och jag vill aldrig bli krossat för du skriver nåt som du har gjort

2010-12-05 @ 16:11:07
Postat av: Anonym

Tycker samma som Lina

2010-12-05 @ 16:13:13
Postat av: Emma.Z

Hur länge har du haft din blogg????



Kramisar Emma<3

2010-12-07 @ 18:32:35
URL: http://emmahappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du varit med i melodifestivalen ??

isånafall kommer bilden därifrån ??

2011-01-23 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0