Hej hej!!!


Hur mår Ni? Jag mår Super duper Bra!!!

Sitter just nu och chattar lite på msn :)

Vad ska Ni göra idag?

Idag går Birka iväg, det sak bli Jätte Kul!!!
Vi som ska sjunga samlas kl.17
Så just nu håller jag på och packar, i min rosa resväska :D

Jag kommer att ta kort på båten som jag sen lägger ut på bloggen!
På båten finns det taxfree, så man får väl köpa nån grej.
T.e.x GODIS!!!!

 


Vad ska Ni göra i helgen?

Här kommer en kändis kluring :D

Här kommer svar på några frågor :D

1.Kollar du halv åtta hos mig?

Svar:Ibland när jag hinner :D

2.Var det kul att träffa Ulrik i Lilla melodifestivalen?
Svar:Det var kul att träffa alla :)

3.Vad går du på för dans?
Svar:Jag dansar Streétdance, Jazz=Showdans, Balett, Pardans och sen sjunger jag :D

4.Uppträder du mycket?
Svar:Ibland bli det flera veckor i rad, ibland är det några veckors mellanrum ;P


Ska ta och fixa mig för dagen nu :)

Bloggar senare idag!

Kram Felicia <3


Min lillebror Oscar tror vi ska se delfiner i havet, när vi åker med båten :D

 


Kommentarer
Postat av: Sara

om en som bor i ljusdal och är 12 år skulle fråga dig om du kan komma på dens fest och sjunga och typ mina och dina fräldrar pratar och så vad skulle du ha svarat?? snälla svara

2010-04-10 @ 19:59:35
URL: http://saraminisotis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska bara du sjunga på birka eller någon mer och hur fick du sjunga där och vad ska du sjunga där ?

2010-04-10 @ 21:35:35
Postat av: julia.a

hej



kolla in min blogg och var med i tävlingen du kan vinna fina priser..

2010-04-11 @ 15:01:54
URL: http://jstarlet.blogg.se/
Postat av: Molly

hej ! jag har gjort några headers åt dig ( om du skulle vilja ha)

ibland kan det vara skönt att variera, den som du har nu e JÄTTEFIN,.. men jag har varit sjuk och hade tråkigt..så gjorde några,, :)

du kan lägga till mig på MSN .. jag skriver min msn adress "där uppe"

kramis ! /Moolly ! :)

2010-04-11 @ 20:08:35
Postat av: Anonym

Vad ska du sjunga ? Vad är ditt största minne ifrån lilla mello ? & kan inte du lägga ut några bilder om du tog några från lilla melodifestivalen ? ; )

2010-04-11 @ 21:34:54
Postat av: Linnea <3

heej dogge och felicia det är Linnea vendelas bästis :)

2010-04-12 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0