Sorry!!! Men nu är jag här igen!!!!

Hejsan på Allesammans!!!!

Hur mår Ni?? Jag mår super, har haft en lugn dag idag ;P
Tagit det lungt, eller bara på fm.
På efter middagen var jag och hämtade mitt pass.
Ska åka till Kreta i sommar :D
Sen var jag i Skärholmen Centrum och handelade ett ds spel, Club Penguin cet var Jätte Kul!!!!

Har Ni ett nintendo ds???


Såhär ser gubbarna ut :D


Spelet jag köpte.
Mycket roligare på nintendot än på datorn ;P


Sen var jag på KappAlh!!!
Alla som var medlemar fick 25% på hela köpet :D


Hittade lite allt möjligt, klänningar, shorts, linnen, bikini......
Sitter nu och väntar på att grillningen ute på verandan ska bli klar!!!
Ska bli Super Gott!!!!
Tycker Ni Grillat är Gott???



Har precis kollat klart på Körslaget!!
Jag tyckte det var Rätt Körer som gick vidare till Final!!!

Dom som gick vidare var!!!

TEAM PICASSO!!!

bil1
Deras bil!!!


Del av Kören!!!!

och

TEAM MORAEUS!!!



Kören!!!


Det var allt för mig idag ;P

Ska ta och läsa nu!
Bloggar mer imorgon!!

Kram Felicia <3




Kommentarer
Postat av: Linn

Jå grillat är det bästa jag vet.

2010-04-27 @ 05:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0