Julias stjärnskott!!!

Hej alla läsare!!!

Hur mår Ni???

Sorry att jag inte bloggat så mycket i helgen.
Jag var ju och sjöng på birka paradise i Julias Stjärnskott!!!
Det var jätte kul!!!
Jag lärde känna Några nya kompisar!
Speciellt en tjej som heter Isabella :)
Vi hade roligt tillsammans :D

På lördagagen uppträdde Sibel och Neo på båten!
Kul att se!

Sen på Söndagen var Julias Stjärnskott, jag sjöng låten Unstoppble!
Det var Kul :D
Det var sju som tävlade.
Efter alla uppträtt röstade publiken på vem dom tyckte var Bäst!
När publiken då hade röstat,
ropade dom upp att Jag och Isabella gick vidare :D
Då skulle vi duellera :)

Sen var det en jury som bestämde vem som vann!
När juryn hade pratat sa dom att "Jag vann"
Det var jätte Kul!!!!
Jag fick en pokal!
Och så gick jag vidare till semifinal :)
Jag återkommer med datum :)

Här kommer bilder från helgen :D

Från vänster:Angelina,Isabella och Jag :)


Jag och tjejerna på smörgåsbordet :)


Jag i min hytt :D


Här sjunger jag och Isabella Tusen och en natt på karaoke-kvällen :D
Det var så himla Kul!!!


Sibel ♥


Tycker Ni att Sibel är Bra???


Neo ♣


Tycker Ni Neo var bra i Melodifestivalen???

Han är Cannon Bra på scen och hans låt är Jätte Bra!!!
Vi fick höra den flera gånger på båten :D


Ville svara på Saras fråga.
Tyvär är det för långt upp till Ljusdal, det är svårt att hinna ta sig dit.
Annars hade det varit Kul!!!
Hoppas att Ni får roligt på festen :D
Skriv gärna och berätta :)

Kram <3



Sitter just nu och tar det lungt :)
Jag pluggar lite på ett manus tills imorgon.

På torsdag ska jag uppträda på Mynttorget
Det ska bli Jätte Skoj!!!
Blir stor publik :D
Jag ska försöka ta kort och lägga ut sen!!

Ska ta och kolla lite på tv nu :)

Kram Felicia





Kommentarer
Postat av: Wilma Nilsson

Hejsan jag heter Wilma och jag känner inte dig och du känner inte mig men jag har bara en liten fråga...var inte du med i kändis blåsningen?bara undrade svara gärna på min blogg♥

Kram

2010-04-15 @ 15:47:55
URL: http://wimlai.blogg.se/
Postat av: Cornelia K

Hej kan du inte lägga upp en bild på din pokal snälla vill bara se en son fin sak plis

2010-04-15 @ 19:40:31
Postat av: isabella Celander

hejhej felicia. Ja. vi hade jättekul tillsammans :D det var jättekul när vi sjöng Tusen och En Natt på karaoke-grejen :D



hoppas du har det bra.♥

P.S jag ska tävla igen den 29 i Åkersberga. (julias stjärnskott)



kram Isabella♥

2010-04-17 @ 11:53:58
URL: http://isabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0