GLADIATORERNA VS. MELODIFESTIVALEN

Hej!

Nu har jag precis ätit middag, idag blev det grillat!
Mmm!!! :)

Snart blir det fredagsmys med familjen!
Det finns två program att välja mellan anntingen Gladiatorerna eller Melodifestivalen!
Ikväll kollar vi på Melodifestivalen, det gillar jag bäst!

Idag är Youngblood med, jag tycker det är kul att de får chansen att vara med!
Låten dom tävlar med är bra. Håller tummarna för Oscar och resten av gänget !!!!!
Så kom igen, ikväll röstar alla på Youngblood när de möter Sean Banan!
Sean Banan är också bra, men han passar inte riktigt in i Melodifestivalen!
Ikväll är det andra chansen!
Så här ser duellerna ut:

Så går Andra chansen till.

Vi brukar spela in Gladiatorerna, lillebror är galen i dom.. :)
:D



Vilket program gillar Ni Bäst? :)

Vi Hörs!

Kram Felicia!!! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym! :)

Jag tycker nog melodifesivalen! :-))

2012-03-06 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0