30 Januari!

Hej Allihopa!

Var ett tag sedan sist, men tänkte skriva ett inlägg! ;)

Har haft fullt upp med Sången och Dansen den senaste tiden men ska försöka uppdatera varje dag! :)

Kom precis hem från Base, idag hade jag först sånglektion sen Jazz och sist Kör!
Har haft en grymt roligt dag och är ganska trött just nu......
Ska lägga mig snart och samla nya krafter inför morgondagen!

I Fredags hade min Dansskola show på Slottet i Rikssalen, den var super kul! :)
Vi gjorde b la ett nummer, där jag sjöng en låt med Britney Spears som heter Crazy!
Det gick jätte bra!

Hoppas Ni haft en mysig dag!

Kommer skriva mer om det men just nu håller jag på att träna lite inför ett talangtävling på Lördag!
:D

Vi Hörs!

Kram Felicia <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild, fin frisyr.

kan du visa en video om hur du gjorde frisyren alltså flätora???? snälla

2012-01-30 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0