Tjoohooo :D

Hellu Everybody!

Hur mår Ni? Jag är på toppen humör just nu :D

Ja, det var ganska länge sedan!
Men här kommer en sammanfattning om "Helgen". :)

Igår ( Lördag ) spelade jag in en video med en grupp :)
Vi hade super kul tillsammans :D
Var mest med Hanna och Ella!
Vi hade super kul tillsammans :)
Först spelade vi in på fryshuset sen på en skola!
Massvis med olika scener spelade vi in ;)


Lägger upp videon när den är klar ;)



Jag hade med mig olika handskar som vi hade på oss!
Jag och Hanna hade lila!
Ella hade Svart! :)
Det passade till hennes outfit!


Från vänster: Ella, Hanna och Jag! :D

Idag var jag och familjen och fixade inför discobowlingen för klassen!
Ska bli kul!
Skriver mer om det sen ;)

Sen åkte jag och mamma till Skärholmen en liten stund och shoppade!
Jag shoppade lite på H&M, Newyorker och Kicks :)

Här kommer lite bilder!


Kläder från H&M t.e.x. en ursnygg jeans-skjorta :)


Några tröjor från Newyorker!





 
Lite Olika Nagellack och ett Rött Läppglans :D


Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Dagen Outfit!

Pandband-Julklapp!
Halsband-Julklapp!
Klocka-Ur&Penn
Skjorta-H&M
Jeanstights-Lindex!


Kommentarer
Postat av: ida

ja det gör vi nog! :D

tävlar du på lördagen eller söndagen? :)

kraaaaam

2011-02-13 @ 21:27:12
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: Madde

Frågestund på bloggen, fråga på! <3

2011-02-13 @ 21:50:12
URL: http://madeleineozterholm.blogg.se/
Postat av: Stella

Jätte snygga kläder och nagellacks .

Har en fråga : Kan inte du visa dina bästa saker typ:

bästa film

bästa topp

bästa huppare

bästa farkun

bästa smycket

bästa nagellacket

bästa skorna

bästa bok

bästa cd-skiva

bästa klänning

och så vidare. Skulle bli jätte glad om du gjorde det. Gillar din blogg.

2011-02-14 @ 19:48:46
Postat av: Stella

Har en till fråga : Har Newyorker någon hemsida som man kan titta på deras kläder? eller vet du någon annan som har det?

2011-02-15 @ 06:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0