Shopping!

Hej Allihopa!

Hur mår Ni?

Har precis kommit in från promenad med familjen :)
Skönt var det ;)

Idag har jag varit och shoppat!
Det blev lite jeans, skjortor och skor!
Är jäättenöjd med köpen :D

Köpte ett par låga skor!
Super snygga! :D


Såhär ser dom ut! Super Nöööjd! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik :)
Lite trött efter dagen!

Ska bli skönt med lite mat och sen kvällen framför Tv:n!!!!
Kollar väl på Sveriges Mästerkock!

Ikväll är det Final mellen Louise och Jennie!


                 Jennie!                                                           Louise!

Vad ska Ni göra ikväll?!

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Jag!, när jag och mitt band uppträdde på Musikskolan!

Kommentarer
Postat av: FilippAa

2011-04-20 @ 18:29:59
Postat av: Filippaa

Hej!

OJ...

Snygg bild på dig!

Kram <3

2011-04-20 @ 18:30:48
Postat av: Evelina

Hej bra blogg

2011-04-22 @ 13:37:08
URL: http://discobloggaren.blogg.se/
Postat av: molly♥

vart e skorna köpta :) ?

2011-05-02 @ 09:26:21
URL: http://mollyyboman.devote.se
Postat av: Pianisten i rock circus

Bandet? Du var väl bara med bandet den veckan? Eller repar ni fortfarande tillsammans? Du sjöng ganska fint då på rocklägret. ska du dit i år igen?

2011-05-22 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0