Fredagen är äntligen här! 15/1 2010

                                                                         
Hej alla Fredagsmysare!
Vad har ni gjort idag(svara gärna det skulle vara kul!)
Jag har precis tagit en freadgsfika med min mamma och min lillebror.
Idag ska jag kolla på "Let´s dance".
Jag tycker Claudia var bäst!
Vem tycker ni är bäst?
Bilden kommer från lilla melo lägret när vi hade kareoke kväll med "Kitty"(snygg va?)
Sista låten var alla vill till himmelen eller vad den nu heter vi hade jätte kul!
Kitty var jätte cool!
Nu ska jag fortsätta chatta på msn med Filip från lilla melo(=
Kanske skriver lite mer ikväll.

Många fredags kramar Felicia♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Felicia!

jag undrar om du spelar något instrumment det skulle va kul och veta!

jag häjar på Mattias i lets/ dance kramisar emma

2010-01-16 @ 14:50:09
Postat av: Anonym

hur många kloker har du :)

2010-01-17 @ 17:53:13
Postat av: hampus 4b

tjena

2010-02-01 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0