Hej!

Hej, hoppas Ni har det skönt på påsklovet (=

Hur mås det med Er? Med mig är det Bra!!!

Det var nån som kommenterade att jag skulle svara på lite frågor!
Så jag letade efter lite kommentarer med frågor i varje inlägg,j
ag vill inte göra Er ledsna!
Svarar på några i varje inlägg (=

Här kommer Några:

1.Vad hade du matkupongen till?
På bilden i inlägget Tjabba!!

Svar: Jag var på Lilla melodifestivalen-lägret, och där fick matkuponger så vi skulle kunna äta mat!!!

2.Tycker du det är kul att spela schack?

Svar:Jag tycker faktiskt det är Kul, när man väl lär sig det!!!

3.Var det Kul på karaoke kvällen med Lilla melodifestivalen?

Svar:Ja!, vi hade Jätte Kul med varandra!!!

4.Hur får man en sång coath???

Svar:Jag fick det genom min dansskola, men kan också finnas på Musikskolor!!!

5.Jätte Många har frågat om min msn, ska fixa en!
Jag lovar skriva på bloggen direkt!!!

6.Kan du lägga ut bilder från Lilla melo?

Svar:Jag lovar lägga ut några bilder i veckan (=

Ingen har lyckas gissa vems arm det var!

Det var Jogges arm!!!

7.Gillar du Glee??

Svar:Jag älskar Glee!!!
Har inte sett alla avsnitt, men älskar all Musik!!!!


Sitter Just nu pch tar det lugnt!!
Idag har jag varit med lite kompisar!!!!

Vad har Ni hittat på idag???

Sen vill jag bara tacka Paulina för alla Snälla kommentarer på min blogg.........

Ska ta och kolla på halv åtta hos mig snart (=

Imorgon ska jag ordna ett pass!
Kul......

Bloggar nig mer ikväll (=

Kram Felicia <3


Hittade en rolig påskbild!!!


Längtar tills sommaren!!!                    Har redan sett fjärilar och bin!

Så den är påväg (=


Kommentarer
Postat av: Lisa

Roliga,fina bilder.Och bra svar på frågerna.

2010-04-07 @ 21:05:45
Postat av: Lovisa

FRÅGESTUND - KOMENTERA!<333



KRAMAR

2010-04-08 @ 10:53:15
URL: http://pinoygirl.blogg.se/
Postat av: Anna

JOOOO jag gissade rätt på hans arm!!!!! XD kolla kommentarerna

2010-04-08 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0