NOVEMBER TIME

Hej!
 
Nu är det november, en månad närmare jul men inga julkänslor har nått mig än.
Känner på mig att det kommer bli en kall jul, men vi får hoppas att jag har fel! 
 
Är fortfarande kvar här på landet men har inte gjort något speciellt idag.
Bara fixat lite på tomten och promenerat med hundarna.
Passade på att baka mina "berömda" muffins till familjen, ja börjar bli ganska bra på att baka muffins nu.
Kanske en mufffinskarriär väntar runt hörnet, vem vet?! ;)
 
Glömde såklart systemkameran hemma så kunde inte ta några fina bilder nu när löven faller och på det härliga havet men tog några med mobilen istället, inte lika bra kvalitet men det gick bra ändå. :)
 
Nu sitter jag inne och har pluggat lite till kommande musikprov som vi har nästa vecka och tänkte kolla på ett till avsnitt av Vampire Diaries. Har kollat på alla säsonger av Gossip Girl, och så långt man kan komma av PLL, måste vänta ända till den 8 Januari innan nästa avsnitt av säsong 4 kommer ut. Gud vad långt tid!
Så jag tänkte att en ny serie inte skadar så..... Vampire Diaries fick det bli!
Har bara sett 3 avsnitt såhär långt men jag känner på mig att den kommer bli spännande... :) 
 
 
Vi Hörs!
 
-Felicia ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0