Solna Centrum/ Melodifestivalen 2013 FINAL!!

Hej!
 
Hoppas Allt är Bra med Er!!
 
Kom hem för en stund sedan från Solna Centrum. :)
Jag sjöng klockan 1 & 3. Det var fullt med folk och när jag kom dit var Anton Ewald på scenen.
Det var en super lång kö med alla som ville ha autograf av Anton.
Men som tur behövde jag inte stå i kö..... Hahahaha ;)
 
När jag körde klockan 1 & 3 var det jätte mycket folk och det var såå kul. :D
Hade det jätte roligt hela dagen. <3 <3
 
Här kommer en verision av Kvällens final av Mello :
 

1. Ulrik Munther – "Tell the World I’m Here

Ulrik har en bra låt och kommer nog på en 3:e plats.

2. David Lindgren – "Skyline"

Älskar verkligen Davids låt och hans nummer är grymt. Ungefär en 5:e plats.

3. State of Drama – "Falling"

Deras låt är bra men det blir nog ingen vinst.

4. Anton Ewald – "Begging"

Älskar Antons låt, nummer , hela han!! :D :D Han är med i fajten om en första plats.

5. Louise Hoffsten – "Only the Dead Fish Follow the Stream"

Jag gillar hennes låt men hon kan inte representera oss i Eurovision.

6. Ralf Gyllenhammar – "Bed on Fire"

Många säger att han kommer att vinna men det tror absolut inte jag... Kanske en 7:e plats.

7. Ravaillacz – "En riktig jävla schlager"

Ingen vinst här. En 10:e plats.

8. Sean Banan – "Copacabanana"

Älskar hans låt/nummer. Han bjuder verkligen på sig själv.En 4/6:e plats.

9. Robin Stjernberg – "You"

Robin har en vinnnarchans. Älskar han låt och nummer!! :D

10. YOHIO – "Heartbreak Hotel

Jag tror attt han vinner allt. Men jag vill helst inte det..... :P

 

Det står mellan Anton Ewald, Robin Stjernberg & YOHIO.


Vi Hörs!!

Kram Felicia <3

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0