ANDRA CHANSEN!!

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er och att Ni har haft en bra Lördag än så länge!! ;)
 
Tänkte skriva lite om kvällen omgång av Melodifestivalen 2013, Andra Chansen.... ;)
 
Dem som tävlar:
 
1. "You" – Robin Stjernberg.

Jag tycker Robin verkligen har en suuper bra låt som sätter sig på huvudet. Tycker verkligen han förkännar att gå till finalen.

 
2."Vi kommer Aldrig att Förlora"- Eric Gadd.
Hans låt är bra men tror inte han går vidare.
 
 
3. "Hon Har Inte" - Caroline Af Ugglas.
Hon har inte världens bästa låt tycker jag själv men hon är omtyckt av folket och kan gå vidare men hoppas inte det.... ;)
 
 
4. " Jalla Dansa Sawa" - Behrang Miri.
Älskar verkligen låten och lyssnar på den ofta. Man blir SÅÅÅÅ glad!! :D
Hoppas den går vidare men det är hård konkurrens.. 
 
 
5. "Hello Goodbye" – Erik Segerstedt & Tone Damli.
Tycker låten faktiskt är bra och dem har nog kanske en chans att gå till final. :)
 
 
6. "Begging" - Anton Ewald.
Älskar låten, framträdandet, hela han!! Han är bäst!!!! Friends Arena, dit ska han. :D :D
 
 
7. "Burning Flags" – Cookies N Beans.
Deras låt är bra med jag funderar på om de har en chans i detta hårda startfält... ;)
 
8. "In And Out Of Love" – Martin Rolinski.
Hans låt är faktiskt ganska bra och han har ett coolt nummer men han går nog inte till final.
 
Dem jag tror det står mellan är: Robin Stjernberg, Behrang Miri & Anton Ewald.
 
Vad Tror Ni??
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0