NY DESIGN

Hej! 
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Jag kom hem sent igår kväll från Helges men det var verkligen värt det. :D
Först när jag kom dit soundcheckade jag och det gick bra.
Vid 4 började tävlingen. Vi var 40 stycken som skulle sjunga och jag var sist ut av alla.
Jag tyckte det kändes skönt och ta det lungt först och kolla på alla som sjöng.
Jag sjöng I knew You Were Trouble och jag var verkligen nöjd med mitt nummer.
 
Efter det skulle juryn välja ut vilka 11 som skulle gå till semifinal och vem som blev bäst för kvällen och skulle gå direkt till final. Jag gick till final det var verkligen super kul och jag ser fram emot finalen.
Hade verkligen jätte kul igår. :)
 
 
 
 
Idag mötte jag Hannah i gullmars först tog vi en fika och sen drog vi och bowlade.
Det var jätte länge sen jag bowlade. Hade verkligen jätte kul med Hannah. :D
Sedan drog vi till 1D butiken i MOOD. Är inte ett jätte stort fan men dem har bara öppet några dagar så vi ville åka och kolla hur det var.
Efter det drog vi till gallerian och kollade i lite butiker, hittade en kofta från Hollister som jag passade på att köpa.
När alla butiker stängde tog vi tunnelbanan hem och nu sitter jag här.
 
Jag har precis gjort om headern, kände att det behövdes lite nytt. Har nästan haft den gamla i ett år... :P
 
Imorgon ska jag färga håret. Ser verkligen fram emot det!
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0