3 Mars!!! God Morgon!

God morgon!

Ååå vad härligt med Lördag! Men snart är lovet slut......
Vaknade lite tidigt så jag sitter och kollar på tv just!!
Det är mysigt att bara ligga i sängen och kolla på tv och slappa!

Idag blir det nog en slappdag, någon promenad med hundarna!
Sen måste jag träna på låten jag ska sjunga på fredag i Globen City, i en talangtävling som heter Schagerstjärnan! :)
Ska bli jätte kul, jag gillar schlagerlåtar, skriver mer om det i veckan.

Igår kväll så höll pappa och jag på att möblera om i mitt rum, men till slut blev det rätt! ;)
Man blev helt slut av allt flyttade på möblerna......

Ska fixa fram lite frukost nu!
Vi Hörs Efter frukosten!

Kram Felicia!! <3


Min Hund Stella. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0