Idrestjärnan Avgjord!

Hej Allihopa!

Igår avgjordes finalen av Idrestjärnan i Värdhuset i Idrefjäll!
Alla var jätte duktiga och jag var nöjd med mitt framträdande.
Det var fullt i hela resturangen och alla klappade händerna!
Nu skulle de ropa upp först tre finalister för dagsfinal, då ropade de upp mig som nummer två och jag med väldigt glad!Sedan fick vi vänta ett tag på resultatet och då var Youngblood från årets Mello gästartister, de körde en ny låt från deras nya skiva och Blame it all on you och Youngblood!

Sen var det dags för resultatet och jag vann, kan nästan inte tro det.
Är sååå glad!

Idag åkte jag skidor med min kompis Nelly, vi har haft så kul tillsammans, saknar dig redan Nelly...... ;)
Sen var jag tvungen att åka hem, för imorgon väntar en ny casting!
Är grymt laddad!
6 Timmars bilresa, men nu är jag hemma! Äntligen..... :)

Vi Hörs mer imorgon!

Kram Felicia <3

Här kommer bilder från igår!















Kommer fler bilder imorgon! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0